IVF/ICSI in het Sint Augustinus te Wilrijk

Re: IVF/ICSI in het Sint Augustinus te Wilrijk

Berichtdoor ris op 05 maart 2010, 17:01

Goedemiddag Girlzzz

Alle spotje ge moet maar denken er is evolutie! 1 uur langer is 1 uur langer he

Anneke : amaai moedig om Rune mee te nemen. Peins dat ik Emiel overal mocht gaan 'afplukken'
Wel lief dat hij zoveel fans heeft he.
Ja jacuzzi'ke klinkt goed!!

Bolleke : is ze genezen? En nog stapjes ?

Katrientje : uw poppemie niet zo'n slaperke? och ja dan maar shoppen he
amaai terug aan het sporten : moedig!

Hier oudste ziek - al 2 dagen 39 - maar dat is nu wel een koortsmakertje
Verder niets dus vermoed ik griep
vorig weekend overal op bezoek bij zieke kindjes etc dus ja dan kan hij wel eens iets overpakken he
Millie oke hij wil alleen eten .... ik mag zijn lepel NIET meer vasthouden - en truc met hij een lepel en ik ook een pakt ook niet die bij deze slimmerik
Allee hier een vettig fotoke
geniet van het weekend
risje
TN_IMG_5744.JPG
TN_IMG_5744.JPG (20.63 KB) 808 keer bekeken
Afbeelding

Afbeelding
ris

Berichtdoor -Lientje- op 07 maart 2010, 21:31

hey hey

Ris de melk staat al klaar ;) enne schone foto ze :mrgreen:

Hier rustig week-end gehad en morgen begin ik aan de infraligne!

Morgen ga ik nog eens naar de kinderarts bellen, ons Marie doet niet normaal. Sinds die vaccins van woensdag eet ze heel slecht, ze eet soms maar 100ml ipv 175-180ml. Ze lacht wel vrolijk maar soms begint ze ineens te wenen en te krijsen omdat ze kaka moet doen. De ene moment is het superhard (denk door de nutriton tegen de reflux) en de andere moment is het gewoon. Maar ze huilt echt dus ik denk dat ze echt wel pijn heeft. Zou dat nu nog zo lang een bijwerking kunnen zijn van de spuitjes of van het rotavirusvaccin? Ben er niet gerust in hoewel dat ze wel vrolijk lacht. Of ik begon te twijfelen aan de pap ik heb nu omneo uit nederlang en die doos is geel en hier is die blauw maar ja nutrilon omneo is omneo he daar kan toch geen verschil in zijn..

alé zwier mij in de zetel dada
x

Heb gezien dat er al geen ene dag is dat iedereen kan..zijn er nog die eventueel iets kunnen regelen en bijstellen zodat we toch eens met z'n allen kunnen zijn?
Afbeelding

Afbeelding
-Lientje-

Berichtdoor ris op 08 maart 2010, 17:24

Hela

Dag lientje : en hoe is't met klein prinsesje? Nog niet in orde ... kon de dokter iets zeggen?
Ik las ergens anders dat hollandse pap toch anders is dan Belgische maar zou dat waar zijn?
Wij hebben hier ook altijd Hollandse en Belgische pap doorelkaar gegeven en eigenlijk nooit iets gemerkt.
heb nog eens naar doodle ding gekeken - ik kan niets aanpassen wat gaat helpen .

Waar zit de rest?

Juist terug van de dokter - Toch bacteriële keelontsteking - had het niet verwacht want hij hoest niet, is niet hees etc maar ja test heeft het toch aangegeven. En zo moest ik WEERAL een halve dag weg op het werk pfffff Met die behandeling van die benen ben ik telkens paar dagen weg op bureau - ik werk dan wel van thuis maar das toch niet hetzelfde en nu met ons ventje ook alweer donderdag - vrijdag en vandaag nen halve. En dat werkt gaat echt niet vanzelf weg .... allee ja ik zal maar verder gaan doen want van te zappy-en gaat het zeker niet vooruit!! :oops:
Afbeelding

Afbeelding
ris

Berichtdoor bolleke2 op 08 maart 2010, 17:42

Hola,

Lientje, gaat het al wat beter met Marie? Ocharme toch? Al bij de dokter kunnen langsgaan?
En Infraligne: alé, jij start goed seg. En dan ook nog eens Zumba. Wow ...
Ik heb ook nog eens gekeken op doodle, maar bij mij net hetzelfde : kan ook niets aanpassen wat zou helpen.

Ris, oei, Floris keelontsteking. Verzorg hem maar goed. Hopelijk snel beter en krijgt Emiel het ook niet.

Lesje, alles ok met jullie?

Hier zijn we verlost van de keelontsteking; alleen nog veel last van gehoest en slijmpjes, maar voor de rest alles toch weer beter.
En het stappen gaat stuk voor stuk toch wat beter. Echt kei schattig seg hoe Janne stapt: zoooooo voorzichtig !

Verhuis nadert nu echt wel: binnen drie weken ondertekening van de aktes en krijgen we de sleutel en dan twee weken later joehoe echt verhuizen. Goh, ik kijk er enorm naar uit.

grtjes,
Afbeelding
Afbeelding
bolleke2

Berichtdoor Ilsje op 08 maart 2010, 18:25

hey lieve meisjes, kennen jullie mij nog? ;)

Ik kom nog eens schrijven. Sterker nog, ik kom zelfs ook weer een beetje terug lezen! Jaja wat een zwangerschap allemaal kan doen :)
Ben alleen nog helemaal niet bij dus kan nog niet meepraten, maar dat komt wel.

Hier is alles super. Mijn buik is echt wel megagegroeid de afgelopen 2 weken! Daarvoor groeide ik alle kanten uit, behalve naar voren. Maar dat nemen we er graag bij hè. Als het er maar weer afgaat. En voor de rest voel ik me echt geweldig. Ben helemaal niet misselijk geweest en ben ook niet superongerust, dus ik geniet echt wel met volle teugen!

Nou heb ik een paar vragen aan jullie. Ik ben bezig met een heleboel dingen maar om maar niks leuks over het hoofd te zien (een aantal van jullie heb ik het al gevraagd vorige wk bij Spotje):

1) waar hebben jullie je doopsuiker gehaald?
2) waar hebben jullie je geboortekaartjes gehaald?
3) waar hebben jullie je lijst gelegd?
4) wie een geboortekaartje van onze prins/es wil, moet zijn adres effe mailen of in een PB'tje zetten.

Tot snel!
x Ilse x
Ilsje

Berichtdoor -Lientje- op 09 maart 2010, 11:28

hoi peipeloi!

Risje oei een keelontsteking hopelijk is het snel genezen. En ja dat werk wordt alleen maar erger he. Mja mss is het niet van de pap maar van het rotavaccin of iets anders ik weet het niet meer, geef nu efkes de belgische pap terug tot ze weer 'normaal' doet

Ilse jippie blij je hier terug te zien/lezen. Ik wil natuurlijk een kaartje he! En al mijn gerief kwam van lokale winkels in de buurt dus weet niet of je er wat aan gaat hebbben. (doopsuiker van bij beans & dreams die hebben een website mss leuk voor ideetjes)

Bolleke goed zeg van Janne das zo lief he als die beginnen te stappen.

Spotje alles goed daar?

Gisteren kinderarts gebeld en kreeg antwoordapparaat verlof tot 14 maart. Kan wel naar kinderarts van wacht bellen maar ja dat is mss belachelijk t'is nu niet dat ze doodziek is he. Deze morgen heeft ze melk opgedronken maar gisterenavond bijna niets. Was gestart met die siroop tegen de reflux (ranitidine=zantac) maar stond niet of het voor of na eten moest dus ben ik maar gestopt tot de arts terug is. Bij de apotheek wisten ze het niet :roll: Als ze morgen niet beter is kan ik nog altijd naar de huisarts gaan hier achter de hoek.

Alé ga ze eens pakken want ze ligt daar weer te kreunen en zagen moest die nu eens kunnen babbelen he :mrgreen: Morgen ik naar de osteopaat mijn nek zit compleet vast en doet ongelofelijk veel pijn. En jaja ik ben gestart met de infraligne en dus ook met het dieet, daarjuist braaf mijn 10-uurtje gegeten: een appel jummie en ik verlang niet naar een chocoladewafel :|

bye bye
x
Afbeelding

Afbeelding
-Lientje-

Berichtdoor Spotje op 09 maart 2010, 11:41

Hello,

Hé mijn berichtje van gisteren staat er niet op... Lientje, jij hebt het toch niet opgegeten als 4-uurtje ;)

@Lientje: Oli had zelfs ferme diarre van dat Rota virus, ben er toen met naar de dokter geweest omdat wij dachten dat die iets voorhad, maar bleek toen gewoon van dat te zijn. 'k Wist niet dat dat kon, maar bijkbaar is dat toch een deeltje actief virus daarin waarvan ze ziek kunnen zijn.

De melk zou normaal gezien hetzelfde moeten zijn zenne.

Zeg en zo flink een appel! Die van mij die gaat ook elke dag mee naar't werk maar ook 's avonds mee terug en tegen het einde van de week is die zo geblutst dat ik die aan de kippen geef :mrgreen:

@Ilse: ikke!! 'k Stuur wel een PB-tje. Stuur eens fotoke van je buik, ben benieuwd!

@Bolleke: nog maar 3 weken, da's snel zeg... dan kan je erin vliegen en je huisje helemaal gaan opkuisen en klaarzetten. 'k Ben benieuwd, als het zo ver is dan spring ik wel eens binnen.

@Ris: oeie, da's minder, ik hoop nog altijd dat hij er deze keer vanzelf (allé, ja, zonder niet nog eens extra medicatie ) gaat doorkomen. Ik ben gestart met iets voor extra weerstand, zou volgens de apotheker moeten helpen, 'k hoop het alleszins, want mijn ventje moest kei hard lachen met mij, "weerstand in een potje". Enfin, Oli eet het mooi van het lepeltje op want hij lust het wel graag, dan heeft hij er toch alleszins al iets aan hé.

Zeg en zo'n schoon foto! Ons madam was ook altijd zo, alles onder, dus hebben we ze op de duur maar in haar body gezet en een groot plastiek zeil eronder.

@Katrientje: spijtig dat ze overdag niet veel wil slapen, maar ze slaapt 's nachts al goed en da's véél geld waard :mrgreen:

Allé, 'k ga verder doen hier.

Groetjes.
Spotje

Berichtdoor Anneke24 op 09 maart 2010, 14:48

Hi loekes,

Spotje,

Das een goei van die appel aan de kippen. Als ne mens kan kiezen tussen ne lekker wafel of ne saaie appel waar ge honger van krijgt is de keuze rap gemaakt hé. :lol:
Nog getrakteerd op een uurtje extra slaap?

Lientje,

Wij hebben ook lang die siroop gegeven en moesten dat een half uurtje voor de fles geven. Dus ik zou er zeker mee verder doen want omdat Rune zijn dosis nooit aangepast is door die andere KA is ons ventje zo ver gekomen met zijn verbrande en ontstoken slokdarm. Niet afwachten hoor!
Is ze ondertussen alweer wat beter?
Geblokeerde nek? Auw, kan pijn doen hé? Ook zo een hoofdpijn dan? Hopelijk ben je der snel van verlost.

Katrien,

Wanneer gaan jullie dan voor het eerst skiën met Yinte? Bij Intersoc mogen ze vanaf 3j de latten op en dus gaan wij daar zeker mee op verlof. Waarschijnlijk volgend jaar ook al omdat die opvang voorzien in het hotel voor de kids. En vrienden van ons zijn ski-monitor en gaan dus ook en zo is Rune niet alleen in de opvang en heeft hij een vriendje.
Alé jij ook alweer aan het sporten, goe zenne!

Ris,

Oei, das ook niet niks zeker die keelontsteking? Hopelijk heeft Millie niet teveel pijn. Grappige foto seg. Ik zie Rune nog niet alleen eten, wordt een beetje té graag bediend onze meneer.
Heb je nog last van je been of is dat ondertussen alweer tiptop?

Bolleke,

Alé Janne is ook vertrokken met stappen, schattig hé. Hebben jullie nog veel werk in het nieuwe huis?
Nu begint het idd heel erg te korten. Nu gaan jullie dichter bij je ouders wonen zeker? Is het ver van je werk nu?

Ilse,

Joehoe ben super content om nog eens iets van jou te horen. Kunt ge geloven dat ik bijna elke dag wel eens aan je denk. Zou je graag eens zien met je dikke buikje.
Ik stuur je een PB'ke want dat kaartje wil ik niet missen hoor.
Suikerbonen kwamen van een winkel bij ons in het dorp en geboortelijst was in Boom. Denk dat het allemaal een beetje te ver af is voor jou.
Geniet nog maar van die laatste maanden.

Hier nog altijd gene sponsor gevonden voor de jaccuzi. :lol:

Met Rune alles ok, begint stilaan van hier naar daar te stappen met een grotere afstand maar houdt zich wel nog vast. Hij staat wel al eens alleen zonder hem vast te houden maar gaat dan weer op de grond zitten.
De poes ik natuurlijk zijn favoriet speelgoed, denk dat we dat beest nen hogere krabpaal moeten gaan kopen. :lol:

Vorige week de schoonouders op bezoek geweest en schoonma heeft Rune van haar schoot laten vallen tijdens het paardje rijden. Gevolg; een mega blauwe plek die alle kleuren van regenboog heeft.
Ze zegt wel dat hij gewoon gevallen is toen hij aan de tafel stond, maar ik hoorde haar zingen over het paardje rijden en dat doet ze enkel als hij op haar schoot zit.
En ik dacht dat hij achteraan op zijn hoofd gevallen was en hem maar troosten op mijn schouder en op zijn achterhoofdje wrijven. Was dus op zijn voorhoofd en toen ik het zag was het kwaad al geschied. Ikke niet goe gezind natuurlijk! :x

Alé ik ga wat verder doen.

Liefs, Anneke
Afbeelding
Anneke24

Berichtdoor Spotje op 10 maart 2010, 11:07

@Anneke: oeie, da's niet leuk, maar ja, het was waarschijnlijk niet expres (hoop ik toch )

Oli slaapt goed, maar nu hebben de kleine groene monsterkes de papa te pakken gekregen en da's het grootste klein kind van allemaal... deze nacht 4 x uit bed, dan moest hij een zakdoek hebben, dan moest hij te hard hoesten, dan weer dit en dan weer dat :x mensen lief, 'k heb op de duur geroepen dat als hij niet stil ging zijn ik ook zijn neus ging spoelen.

Groetjes.
Spotje

Berichtdoor Katrientje28 op 10 maart 2010, 12:49

Hey ladies!

Even snel proberen om een berichtje achter te laten op mijn gloednieuwe laptop. :lol: Ik blijf verjaren toch leuk vinden hihi!

Spotje, jij hebt toch ook geen geluk. Hopelijk is hij snel genezen maar ja bij een man kan dat wel een paar dagen langer in beslag nemen. Ze zouden allemaal zo acteur kunnen worden voor één of andere dramafilm. Oscars verzekerd!

Lientje, weet je al iets van de dokter? Hopelijk is Marie snel genezen. Zo zielig als ze ziekjes zijn. Hoe is de infraligne meegevallen?

Anneke, nog geen sponsor gevonden. Blijven zoeken hé! Ik weet eigenlijk niet wanneer we voor de eerste keer gaan skiën met Yinte maar ik wil daar alvast niet te lang mee wachten. Ik was ook maar een jaar of 4 toen ik het voor het eerst mijn latten aangebonden kreeg. Dan van je schoonmoeder is ook wel ongelofelijk... Hopelijk is hij snel van zijn regenboog af!

Ris, hoe is het met jou zieke? En met jou benen? Krijgt ons Claudia al concurrentie? Van mij hoeft ze belange nog geen schrik te hebben... :(

Bolleke, bravo voor Janne's eerste stapjes. Zal wel heel speciaal zijn. En nog maar 3 weekjes, je kan dus beginnen aftellen!

Ilse!!!! Lang geleden maar totaal nog niet vergeten hoor! Ik ben zooooo benieuwd naar je buikje!!! Voor de suikerbonen van Yinte ben ik langs 3 winkels geweest. Dada in Lier, Boo Kadee in Hove en Van Den Brande in Emblem. Bij de laatste heb ik alles gekocht en vandaar heb ik ook de boeken met kaartjes meegenomen. Onze kaartjes zijn van buromac. Op hun website (http://www.buromac.com) vind je ook alle voorbeelden en kan je zelfs kaartjes aanvragen. Bij babygrafix.be vind je ook leuke kaartjes. Deze kan je via het internet bestellen. Het is niet makkelijk want er is gewoon teveel keuze, maar het blijft wel super leuk om te doen allemaal. Geniet er maar van! Ik wil ook zeker een kaartje!!!

Hoe is het met de rest?

Hier alles rustig. Ons Yinte heeft gisteren haar spuitjes gehad en is volop koorts aan het maken. Voor de rest slaapt ze bijna de ganse tijd (voor de verandering). Ik hoop dat het snel beter is want ik zie haar niet graag zo. Het is voor een goed doel die spuitjes maar ik had het toch effe moeilijk. Gisteren woog ze 4.770 kg en was ze 57 cm groot.
Voor de rest begint mijn tijd thuis te korten en ook daar heb ik het heel moeilijk mee. Komt daarbij dat het werk ook nog moeilijk blijft doen. Zo wacht ik nog altijd op een document in verband met mijn ouderschapsverlof (ik neem 1 maand voltijds vanaf de 16de van deze maand). Da's dus wel volgende week al hé! Maar ik was op tijd met de aanvraag en heb nooit geen antwoord gehad dus ik blijf gewoon thuis. Leuk is wel anders...

Ik ga nog eens de temperatuur opnemen.

Groetjes!
Afbeelding
Katrientje28

Berichtdoor petra 2 1 op 10 maart 2010, 19:34

Spotje ik vond het super dat ik vorige week Cecieltje nog eens zag,zo'n schattig meisje.
Oei heb je zoveel last met ventje :D zeg dat hij in het kippehok mag slapen.
Hier allemaal ziek geweest, de maandagavond is ons Brettje weer beginnen overgeven tot s'morgens al zijn pyama's en lakens knuffels dekens zijn gewassen.
Hij heeft dan bij ons gelegen ik de emmer naast ons bed,toen kreeg ik het ook ,eerst ons Brettje over de emmer en dan ik,hij vond het erg dat hij had overgegeven op mijne japon ,en in zijn bedje zei hij sorry mama.
Ik had koorts maar ons Brettje gelukkig niet,al goed dat hij alleen speelt want had niet veel fut om met hem te spelen.
S'morgens kreeg Mike het ook maar die is gaan werken.
Lientje hoe is het met Marie ocharme,hoe was het bij de osteopaat.
Anneke oei zou je schoonmoeder hem laten vallen hebben maar dan is het raar dat hij niet langst achter op zijn hoofdje gevallen is he.
Mooie foto's van Runeke.
Ilseke ben blij dat je terug komt schrijven,ik wil ook wel een kaartje.
Ris hoe gaat het met je been.
Hoe gaat het Floris,is hij al wat beter dan kan zo'n pijn doen he die keel.
Schattig die foto van Emieleke
Met Mike gaat het goed,heeft soms last van zijn knie,hij is op control geweest en de dokter zei hem dat ze het kraakbeen van o tot 4 een graad geven, en hij heeft 4 het sechtste dus.
Maar verder zei hij dat de operatie en herstel goed gegaan is, want 70 tot 80 percent geneest niet goed van zo'n breuk,en verder zal hij moeten afwachten.
Hij mag wel niet meer lopen en voetballen.
Katrien oei dat is ook niet leuk van je werk.
Hoe gaat het met Yinte heeft ze nog veel last van haar spuitjes.
We zullen mekaar achtereen zien op jullie babyborrel,ik kijk er al naar uit.
Mich,Les alles goed met jullie,het was leuk jullie ook weer eens tezien.
Bolleke jullie kunnen aftellen voor het huisje joepie.
Leuk dat Janne stapjes zet, een flinke meid.
Is ze terug hellemaal genezen.
Kusjes Petra.
Afbeelding
petra 2 1

Berichtdoor Spotje op 11 maart 2010, 10:37

@Petra: allé, ocharme, weeral ziek en deze keer jullie allemaal! Jullie blijven er ook niet van gespaard. Amaai, nooit meer lopen of voetballen, dat zal zijn hartje wel zeer doen, zeker nu Brettje wat groter wordt...

@Katrien: en is ze al beter? Zielig dat ze zo'n koorts maken van die spuitjes, maar ja, het is voor het goede doel.

Ventje al beter, maar ik begin stillaan ook in de greep te raken van de groene monsters en IK WIL ZE NIET!!
Spotje

Berichtdoor petra 2 1 op 11 maart 2010, 10:55

Spotje ik hoop dat je het niet krijgt,ik duim ervoor.
Ons Brettje heeft vannacht terug overgegeven en diaree,ik heb hem nu immodium en motilium gegeven,hoop dat het nu weg blijft ocharme,hij is zo flink blijft mooie zitten als ik alles pak om hem te wassen,en neemt flink zijn medicatie in al smaakt de immodium heel slecht zegt hij, maar hij weet dat hij er beter van word dus neemt hij het flink in.
Ik heb er zo'n compasie mee,ik ben al wat beter nog wat maagpijn,ik ga nu boven alles eens goed kuisen en hopelijk zijn de bacterien nu weg.
Lientje hoe gaat het met de infraline,ik ga met weight wathers beginnen, en binnen een paar weken ga ik lopen.
Kusjes Petra.
Afbeelding
petra 2 1

Berichtdoor Anneke24 op 11 maart 2010, 14:47

Katrien,

Dan ben jij wel een hele goeie skiër vermoed ik. Ik was al 18 toen ik voor het eerst op de latten stond, dus ne krak ben ik niet zenne. Rood kan er nog juist bij als ze zonder bulten ligt en niet ijzig.
Voor de rest ben ik niet moeilijk zenne! :lol:
Hoe ist ondertussen met de koorts van Yinte? Ik vind dat zo een ongelooflijk mooie naam, stond al op mijn lijstje voor een meisje. ;) Dus wiet weet, ooit.... :lol:
Heb je haar al een suppo opgestoken? Ik doe dat altijd bij Rune en houdt de meeste verhoging wel tegen.
Seg wel straf van je werk. Hopelijk krijg je nu geen problemen hé.

Spotje,

Ai seg die mannen hé! Hoe kunnen die nu zo onnozel en kinderachtig doen? Hier heb ik ook zo ene zenne, want als hij eens ziek is dan is het wel het ergste van de wereld hé. :lol:
Zet die groene mannekes eens achter slot en grendel als ge ze kunt pakken. Hopelijk blijf jij ervan gespaard deze keer.

Petra,

Ai ai, tis zoals Spotje zegt; jullie blijven er ook niet van gespaard hé. Laat ons hopen dat het snel beter gaat met jullie en dat de bacterieën nu snel het huis uit zijn. Wat een schatje is Brettje toch hé, ik verschiet er elke keer van als ik dat lees.
En Mike niet meer lopen of voetballen? Das ook niet niks hé voor ne man! Jammer.

Lientje,

Hoe ist met Marie ondertussen? En met Louise haar potjes kunsten?

Ris,

Zijn de bacterieën bij jullie al vertrokken?

Bolleke,

Volop aan het inpakken? Janne nog goe gestapt?

Ben daarjuist naar de zoveelste schoenenwinkel voor Rune geweest en heb straks hopelijk een paar schoenen voor hem. Pffff, wat een zwaar bevalling om daar de juiste maat voor te vinden.
Hij zou nu een 19 moeten hebben, maar dat hebben ze bijna niet in een stevig schoentje. Alleen parksloefjes, maar nu hij stilaan begint te stappen moet hij een steviger schoentje aan.
Of ja zo van die lelijke ouderwetse bottines, dat wil ik echt niet hoor.
Dus de mevrouw van de winkel ging een paar van Scapa (19) laten overkomen tegen de namiddag.
Op hoop van zegen dus.... :roll:

Voor de rest niet veel nieuws. Blijf elke dag meer en meer slikken van de pijnstillers om te kunnen functioneren en nog kan ik het nauwelijks uithouden van de pijn.
Ik tel de dagen af naar juni, al is het nog lang hé. En dan maar hopen dat ik er baat bij heb.

Alé Rune slaapt en ben bij mijn mama, ga dus nog eens even op het internet nu ik eens niks in het huishouden moet doen.

Liefs, Anneke
Afbeelding
Anneke24

Berichtdoor Anneke24 op 11 maart 2010, 14:55

Katrien,

Sorry sorry sorry, vergeet ik je nog een gelukkige verjaardag te wensen. Dus bij deze, nen dikke proficiat en geniet van je schone kado.

Liefs,
Afbeelding
Anneke24

Berichtdoor petra 2 1 op 11 maart 2010, 15:47

Spotje en Anneke,Mike vind het niet erg dat hij niet meer mag voetballen of lopen,maar wel dat hij dat niet met ons Brettje kan doen,maar de dokter heeft gezegd binnen een jaar dat hij het wel eens mag doen in de hof, en zelf moet voelen hoever hij gaat.
Kusjes Petra.
Afbeelding
petra 2 1

Berichtdoor Spotje op 12 maart 2010, 11:58

@Petra: oef, hij mag het toch nog binnekort gaan doen, 'k had het echt wel wreed gevonden als het nooit meer zou mogen! Eigenlijk allemaal nogal straf hé, zo'n stom ongeluk en zo'n zware gevolgen! Al goed dat Mike het nog zo goed opneemt.

En iedereen al wat beter thuis? Hoop dat het de laatste keer was voor 2010.

Groetjes.
Spotje

Berichtdoor Anneke24 op 12 maart 2010, 14:23

Petra,

Zoals Spotje net zei, gelukkig neemt Mike het goed op en kan hij volgende zomer misschien weer zachtjes sjotten op de bal met Brettje.
Is de buikgriep voorbij?

Spotje,

Hoe ist met de zieke bij jullie?

Ik heb schoenen voor onze Rune gevonden. De 19 die ze laten overkomen waren, zitten perfect. Maar wat een heel ander zicht seg, hij lijkt eens zo groot nu. :lol:
Nu nog alleen stappen en we zijn content.

Iedereen een goe weekend en hopelijk toch nog een beetje zon.

Liefs,
Afbeelding
Anneke24

Berichtdoor -Lientje- op 12 maart 2010, 14:44

Hoi hoi!

Spotje ik lag hier in een deuk toen ik las dat ge ventje zijn neus ging spoelen :mrgreen: Hopelijk geraakt ge van de monsters vanaf he

Anneke heb met je te doen, zoveel pijn en niets dat echt helpt, aftellen tot in juni he! En zal wel dat Rune er ineens zo groot uitziet met zijn stoere schoenen aan :)

Petra alé gij ook al de beestjes te pakken, stuur ze niet naar mij he want ik ben daar heel gevoelig aan als er een buikgriep de ronde aan het doen is passeert die bijna altijd bij mij :evil: Hopelijk kan Mike toch nog met Brett voetballen das niet echt op hoog niveau he als die zo nog klein zijn

Katrien en Yinte al beter? Handtas nog niet gekocht maar ga er toch nog eens om voor ons Marie gedoopt wordt nieuwe outfit en nieuwe handtas he...kan ik ineens nog schonen kopen ook :D

Mich hoe is het met Wannes, die heeft ondertussen al voor de 2e keer spuitjes gekregen zeker?

Hier lijkt alles terug normaal te gaan. Marie gisterenavond hele fles opgedronken en deze morgen beginnen wenen om 5.30u maar na paar keer tut is ze toch terug in slaap gevallen (ons Louise was daardoor wel wakker...spijtig dat er voor 6.30u geen Kaatje is op KetNet) En ze is vrolijk en lijkt terug haar "normale" ritme op te nemen, al haar flesjes al volledig opgedronken..dus wie weet kan ik morgenvroeg toch eens tot 6.30u slapen 8-)

Bij de osteopaat was het voor mij groot onderhoud maar heb nog altijd last, wel minder. En bij ons Marie zat haar nekje gespannen en dit kan een zenuw naar haar maagje beïnvloeden..moet het gaan geloven want gisteren en vandaag is het al veel beter met haar eten. Ja ik geef natuurlijk ook die siroop 2x dus mss is het dat.

Alé ga mijn boodschappen eens wegzetten, allemaal magere koekjes en fruit! Was vandaag op de infraligne al 1,3kg af tov maandag dus dat is al goed he..nog veel te gaan :cry:
bye bye koeievlaai... :lol:
Afbeelding

Afbeelding
-Lientje-

Berichtdoor bolleke2 op 13 maart 2010, 12:35

Hoi,

Ik heb nog niet bijgelezen, maar ben helemaal van slag. Ik lees morgen ofzo wel jullie verhalen verder.

Wij hebben uiteindelijk een creche gevonden in Oostmalle vlak bij waar we gaan wonen, dus echt wel ideaal. Janne zal er 3 dagen per week naartoe gaan en 1 dag komt mijn schoonmoeder naar ons thuis en de overige dag ben ik zelf thuis aangezien ik parttime werk.
Nu vroeg mijn moeder weer hoeveel dagen ze zou gaan naar de creche. Ik zeg ah, dus ma, do en vrij en woe komt mijn schoonmoeder dus.
Ze zaagt constant erover dat zij mag komen en zijzelf niet. Nog voor we twee jaar geleden een creche gevonden hadden heeft mijn schoonmoeder gezegd dat ze zowieso altijd één dag per week wou komen: ok dat werd dus woe. Mijn moeder lag (toen we pas wisten dat ik zwanger was) in het ziekenhuis. Toen we het mijn ouders verteld hebben ongeveer 2 wekenvoor pasen toen, zei ze dat ze het niet zou willen om zo een dag te komen babysitten. Toen Janne bijna geboren was, begon het gezaag al. Ja, maar kunnen we niet afspreken dat we (schoonmoeder en mijn ma) ieder om de twee weken op woe komen? Tja, daar stonden we dus. Alles was afgesproken en geregeld met de creche.
Ondertussen heeft ze Janne al heel veel mogen bijhouden en is ze al dikwijls naar daar geweest.
Net waren ze hier en begon er weer terug over.
Ja, het zou wel leuk zijn als we ieder een vaste dag hadden om janne bij te houden. Ik zeg , neen, dat gaat nu niet meer want ze gaat 3 dagen naar de creche en Di bij mij thuis en ja woe dan komt mijn schoonmoeder.
Ah ja, haar wil is altijd wet ...

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Ik ben er echt niet goed van. Het is altijd hetzelfde gezaag en ik begin het nu echt wel kotsbeu te worden. Door het feit dat ze er al sinds Janne haar geboorte over aan het zagen is heb ik nu echt zoiets van: foert ... ge vraagt er zelf om dat we haar niet meer willen brengen.

Sorry dat ik hier over kom zagen maar het zit me echt tot .......... grrrrrrrrrr

Ik hoop dat iedereen een super goei weekend heeft en dat de zon toch nog eventjes komt piepen.

Een vraagje: vanaf wanneer hebben jullie eerste schoentjes gekocht? Ik twijfel ok ik er voor Janne al zou kopen.

grtjes, en nog eens sorry van mijn gezaag emo bericht
Afbeelding
Afbeelding
bolleke2

Berichtdoor Anneke24 op 13 maart 2010, 14:26

Lientje,

Alé gelukkig heeft het groot onderhoud bij jou toch wat opgebracht. :lol: En een osteo kan idd goed doen voor de kindjes hun nekje. Wij hebben minder geluk gehad met de osteo bij Rune en gaan dus naar een chiropractor. Hopelijk is Marie nu weer snel in orde en jij ook natuurlijk.
Alé seg, ge zijt echt wel goe op weg hé met het afvallen. Sjiek zenne! Hier ontbreekt mij voorlopig weer elke moed om terug te starten na de skiverlof. Ben alweer 2kg bij. :cry:

Bolleke,

Normaal zijn het de schoonmoeders waar we op vloeken, maar bij jullie is het dus omgekeerd. ;)
Tja, moeilijk natuurlijk om daar iets op te kunnen zeggen. Maar als ze voor de bevalling nog zei dat ze het niet zag zitten om op Janne te passen dan is het natuurlijk niet mooi van haar om nu van gedacht te veranderen en wat moeilijk te doen.
Ik hoop dat jullie eruit geraken zonder ruzie want dat zou wel jammer zijn.
In mijn vorig berichtje zal je wel lezen over mijn schoenenfrustratie voor Rune, maar dat is ondertussen van de baan en dus opgelost.
Nu Janne stapt zou ik toch niet te lang meer wachten voor schoentjes.

Hier eentje met een dikke valling en lelijke hoest. Vannacht was het 3u dat ik voor het eerst mijn ogen kon toedoen. :roll:
Hij heeft dan maar bij ons geslapen want het was constant geween en gehoest. Ikke dus nog heel moe toen meneer om 7.30u wakker was en meteen de lichten wou aansteken boven bed. :x

Iedereen een fijn weekend,

Anneke
Afbeelding
Anneke24

Berichtdoor -Lientje- op 13 maart 2010, 15:25

Even snel normaal gaat de babyborrel door op 30maart Als Mich en Katrien ook kunnen maar normaal wel.

Bolleke probeert een babysit te snorren en petra gaat eens niet turnen (lief ze!) en dan kan iedereen erbij zijn! Jippie jippie!!

Les ik zie dat jij de doodle nog niet hebt aangevuld kunt gij ook de 30e? 't zou tof zijn moesten er zoveel mogelijk komen he like old times :mrgreen:

Bolleke hihi ik moest zo lachen met je berichtje..hier net hetzelfde probleem. Kindjes gaan 2 dagen naar schoonmoeder omdat mijn mama al wat "ouder" is en dat te vermoeiend zou zijn. En dan begint het gezaag "ze zien moeke (=schoonmoeder) liever" "mag ze er nu weer op passen" "ik heb die ook wel eens graag bij mij"...etc Dat is om uit uw vel te springen. Elke zondag gaan wij eten bij mijn schoonouders, dit al 12 jaar, en heel regelmatig zegt mijn mama "ge moet weer gaan eten zeker? Jullie springen daar altijd voor.." Ja HALLO..dat is een traditie en daarbij ik moet nie koken dan :mrgreen: Om nog maar te zwijgen over het gezaag dat ik altijd krijg omdat ik tegen mijn schoonmoeder "moeke" zeg..ik ben HAAR dochter en niet die van mijn schoonmoeder..zucht. Maar voor de rest is het een schat ze ons mama ze zaagt alleen wat veel :D Dus Bolleke laat u nekeer goed gaan en kom al die frustraties hier maar opschrijven en zeg tegen je ma dat ze de kans heeft gehad en het nu zo zal blijven, en probeer haar een beetje te paaien dat ze mss nog vele keren Janne van school gaat moeten halen zodat ze niet in de nabewaking moet blijven of zoiets ;)

bye bye
x
Afbeelding

Afbeelding
-Lientje-

Berichtdoor Anneke24 op 14 maart 2010, 15:23

Lientje,

Dat hebt gij weer goe geregeld se. :lol:
Waar gaat de babyborrel eigenlijk door? 'T zou idd leuk zijn als iedereen erbij kan zijn.
alé gij ook wat probleempjes ivm met "moekes". Ze zou moeten blij zijn dat haar dochter zo goed opgevangen wordt bij de schoonfamilie, want dat hoor je tegenwoordig niet veel meer hé.

Straks verjaardagsfeestje van ons Luna, ze is deze week al 5j geworden. Wat gaat de tijd snel.

Liefs,
Afbeelding
Anneke24

Berichtdoor Spotje op 15 maart 2010, 10:12

Hello,

Hier weer zwaar weekende achter de rug... ze zijn weer één voor één ziek gevallen, straks heb ik al een afspraak bij de dokter. Ben benieuwd wat het nu weer allemaal gaat zijn.

@Lientje: super!! Staat in mijn agenda! Kijk er al naar uit.

@Anneke: hihi, die zoektocht komt me héél bekend voor... ons muis had maar een 18, vind daar maar eens iets in!
En hoe was het feestje?
Bij ons ook weer met z'n 3-en/of 4-en in bed zenne, hier ook weer jackpot :x

@Bolleke: schoentjes, vanaf dat ze iets of wat begon te stappen aan de hand. Gewoon omdat ze dan niet meer altijd op onze arm wou zitten en je ze buiten niet op haar bobuxen kan laten stappen...

Ja, da's natuurlijk niet leuk zo hé, maar ja, doe idd zoals Lientje en zeg dan maar dat ze later de kleine wel eens van school kan gaan halen of dat ze zal starten met halve dagen op school en dat ze ze dan mag komen ophalen.

Allé, 'k ga voortdoen, moet op tijd stoppen om nog maar eens naar onze dokter te gaan.
Spotje

Berichtdoor bolleke2 op 15 maart 2010, 13:51

Hey ladies,

Spotje, aiaiai toch. Weeral zieken thuis. Jullie blijven er ook niet van gespaard hé. Laat ons hopen dat het snel beter weer wordt en dat alles dan beter gaat.

Lientje, alles lijkt terug ok te zijn met Marie? Hopelijk blijft het zo, want altijd dat zoeken naar wat het kan zijn is ook vermoeiend hé.
En al zo goed bezig bij de Infraligne!

Katrientje, amai, Yinte doet het goed precies. En beter dat ze snachts wil slapen. Maar ja, overdag heb je toch ook wel eens wat nood aan rust hé. Is alles nu opgelost op je werk?

Mich, hoe gaat het ginder ?

Lesje, lang niets meer van je gehoord. Hopelijk alles ok met Lita.

Ilse, ik heb je een mailtje gestuurd. Zou ook heel graag een kaartje krijgen.

Petra, alé, hopelijk kan Mike toch nog wat sjotten met Brett later.

Peeke, ca va ginder?

Ris, jij had afgelopen vrijdag weer afspraak voor je been zeker? Ist meegevallen bij die madam? Is Floris al terug genezen?
Hoe stelt uwe kleine kapoen het? Is dat ook zo'n deugeniet? Hier is't niet te doen . De deugenieterij straalt er vanaf. Wel schattig...

Anneke, amai, wat een zoektocht voor schoentjes seg. Al een geluk dat je er toch nog gevonden hebt.

Ik ga morgen eens kijken voor schoentjes. Gisteren naar tuincentrum geweest en heb daar met Janne bijna heel de tijd aan de hand rondgelopen. Als ik dan eens wilde 'rusten' dan wilde zij altijd maar verder. Denk dat het toch tijd wordt voor schoentjes.
Voor de rest alles ok hier. Ik geniet van mijn klein spook. Oooooh, die kan zo'n kuren hebben en zo'ne deugeniet zijn hé. Maar toch oooh zooooo lief.

Voor de rest staat ons huis een beetje op zijn kop. Overal dozen, en ik blijf steeds het gevoel hebben dat er altijd maar meer en meer bijkomt om in te pakken. Daarnet bezig geweest met zo die kleine spullen op de slaapkamers, maar daar komt geen einde aan. :(

Nog twee weken en dan hebben we de sleutel : jiehaaaaaaaaaaaaaaaaa !!

Alé, ga eens wat verder doen.
Afbeelding
Afbeelding
bolleke2

VorigeVolgende

Keer terug naar Preconceptie