Spotje ik vond het super dat ik vorige week Cecieltje nog eens zag,zo'n schattig meisje.
Oei heb je zoveel last met ventje

zeg dat hij in het kippehok mag slapen.
Hier allemaal ziek geweest, de maandagavond is ons Brettje weer beginnen overgeven tot s'morgens al zijn pyama's en lakens knuffels dekens zijn gewassen.
Hij heeft dan bij ons gelegen ik de emmer naast ons bed,toen kreeg ik het ook ,eerst ons Brettje over de emmer en dan ik,hij vond het erg dat hij had overgegeven op mijne japon ,en in zijn bedje zei hij sorry mama.
Ik had koorts maar ons Brettje gelukkig niet,al goed dat hij alleen speelt want had niet veel fut om met hem te spelen.
S'morgens kreeg Mike het ook maar die is gaan werken.
Lientje hoe is het met Marie ocharme,hoe was het bij de osteopaat.
Anneke oei zou je schoonmoeder hem laten vallen hebben maar dan is het raar dat hij niet langst achter op zijn hoofdje gevallen is he.
Mooie foto's van Runeke.
Ilseke ben blij dat je terug komt schrijven,ik wil ook wel een kaartje.
Ris hoe gaat het met je been.
Hoe gaat het Floris,is hij al wat beter dan kan zo'n pijn doen he die keel.
Schattig die foto van Emieleke
Met Mike gaat het goed,heeft soms last van zijn knie,hij is op control geweest en de dokter zei hem dat ze het kraakbeen van o tot 4 een graad geven, en hij heeft 4 het sechtste dus.
Maar verder zei hij dat de operatie en herstel goed gegaan is, want 70 tot 80 percent geneest niet goed van zo'n breuk,en verder zal hij moeten afwachten.
Hij mag wel niet meer lopen en voetballen.
Katrien oei dat is ook niet leuk van je werk.
Hoe gaat het met Yinte heeft ze nog veel last van haar spuitjes.
We zullen mekaar achtereen zien op jullie babyborrel,ik kijk er al naar uit.
Mich,Les alles goed met jullie,het was leuk jullie ook weer eens tezien.
Bolleke jullie kunnen aftellen voor het huisje joepie.
Leuk dat Janne stapjes zet, een flinke meid.
Is ze terug hellemaal genezen.
Kusjes Petra.