IVF/ICSI in het Sint Augustinus te Wilrijk

Re: IVF/ICSI in het Sint Augustinus te Wilrijk

Berichtdoor bolleke2 op 23 jul 2010, 08:50

Goeiemorgen,

Ris, amai, heel mooie foto van Floris en Emiel ! Idd, Emiel is al groot geworden seg, dat gaat toch wel snel hé.
Hopelijk hebben jullie wat meer duidelijkheid na de onderzoeken bij Floris.

Ik denk dat Janne ongeveer even groot is en evenveel weegt als Emiel. Ze doet het ook heel goed. Is een echt schatje met jaja, van die apenstreken!!

Heb jij misschien tips voor een kind met muizenoren? Ik herinner mij precies dat Floris vroeger ook zo was.
Op een ander slaapt ze altijd kei goed, maar bij ons thuis duurt het altijd heel lang voor ze stil is en ze wordt van het minste geluid wakker. Gisteren durfde ik zelfs niet te bewegen beneden. Was uiteindelijk naar het toilet gegaan en enkel van de deur open te doen werd ze wakker. Toen ik nadien wilde gaan slapen stap ik de trap op en weer is ze wakker. Joengens toch; dat is niet gewoon !
Pffff, ik hoop dat die tweede wat beter slaapt. En ja, natuurlijk vanmorgen moeten wakker maken want madam sliep nog als een roos...

Voor de rest... alles tip top.

grtjes,
Afbeelding
Afbeelding
bolleke2

Berichtdoor ris op 23 jul 2010, 08:58

He bolleke
Ja inderdaad Floris had ook zo'n muizeoren .... tips .... het is wel 'over gegaan ' nu slaapt hij heel vast
ik vond het begin met beebie emiel het lastigste want toen was hij nog echt muizenoor - bij elke piep van Emiel was die wakker (hopeloos 's nachts als er dan 2 huilen) - en ineens was't gedaan en hoorde hij het niet meer.
Dus ja ik weet het ook niet helemaal
Risje
Afbeelding

Afbeelding
ris

Berichtdoor bolleke2 op 23 jul 2010, 09:46

alé, dan is er nog hoop ... ;)
Afbeelding
Afbeelding
bolleke2

Berichtdoor Katrientje28 op 24 jul 2010, 00:35

Hoi, hoi,

Ris, dat zijn al 2 grote jongens hé! Toffe foto!
Hopelijk komt er niets te ernstig boven water dinsdag. De volgende dagen weer wat frisser, kunnen we weer even bekomen :-)

Bolleke, nog even en je kan genieten van je vakantie. Muizenoren, had ik nog nooit van gehoord. Hopelijk verdwijnt het snel want met een klein ukje binnenkort kan je dat wel missen. Voor de rest alles goed met jou? Rond en gezond? Begint te korten hé.

Anneke, hoe is het met jou? Al zicht op het verdere verloop met uw kaske? En hoe zit het met de pijn? Is het nu wat onder controle?

Mich, hoe is het ondertussen met Wannes?

Komen er dit weekend niet een paar vakantiegangers terug thuis?

Hier een marathon werkweek achter de rug. Moest donderdag komen werken (normaal ouderschapsverlof) en heb er tot half tien 's avonds gezeten! Vandaag was het een beetje beter, twas maar half negen... Da's echt niet meer te combineren en ik word er helemaal krikkel van. Volgende week woensdag vergadering, zal mijn rode boekje eens openen...

Ook leuk nieuws want sinds donderdag kruipt ons Yinte!!!! Het is nog wel achterwaarts, maar alle begin is moeilijk zeker. Ikke super trots op mijn flinke meid, maar langs de andere kant weer effe slikken want is toch weer een grote stap.

Ik duik eens in mijn bedje. Prettig weekend!
Katrien
Katrientje28

Berichtdoor Anneke24 op 25 jul 2010, 10:20

Dag schattekes,

Bolleke,

Muizenoren, dat kennen wij hier ook maar al te goed. De trap afstoffen, en echt geen geluid maken en toch staat dat spook meteen recht omdat hij het gehoord heeft. En wij waren bang voor Turkije want dan sliepen we samen op 1 kamer. En wonder boven wonder heeft hij daar zooooooooooo goed geslapen. Tot ik naar het ziekenhuis moest heeft hij het wel moeilijk gehad en opeens sliep meneer door zonder nog ne kik te geven. Begrijpe wie begrijpe kan......
Dus er is echt hoop. :lol:
Geniet van jullie vakantie aan zee.

Ris,

Amai, de Flossie en Millie dat zien er nu echt 2 kapoenen uit se. Millie is weer flink gegroeid maar gezichtje zelfde gebleven vind ik, Flossie helemaal verandert aan gezichtje en grooooooooooot geworden.
Ge hebt er uw handen mee vol zo te zien. :lol:
Hopelijk ist nu wat beter met uwe bloeddruk, want das ook niet alles om zo den hele dag te staan draaien op uw benen hé.
Nog efkes en ge kunt Turkije gaan onveilig maken.

Katrien,

Super seg dat Yinte al kruipt, tis precies een rappe hé. Dat zijn idd weer momenten dat ge denkt van, amai waar is dat boeleke gebleven? Maar langs den andere kant ist ook prachtig om te zien hoe snel zo een kleintje vooruit gaat hé. Geniet ervan, want de tijd gaat snel. Als ik bedenk dat Rune volgend jaar in september naar school gaat dan krijg ik al de kriebels.
Seg en euh... op tijd op tafel kloppen zenne op het werk. Das niet meer normaal dat ge zolange dagen moet kloppen hé. Kan is gebeuren, maar mag geen gewoonte worden.

Al vakantiegangers thuis?

Hier ist op en af. Moet vaak naar het ziekenhuis op controle om programma's aan te passen en elke dag bellen ze dan om te horen hoe het gaat.
Ik heb ongeveer 48u beterschap tot hiertoe en dan gaan we elke keer terug naar af. Ze weten ook niet hoe het komt, maar nu proberen ze enkel mijn rug te stimuleren en even niet mijn benen erbij.
Ze willen dat ik 50% beterschap heb want anders planten ze het niet in. En voorlopig kom ik daar niet aan, max 20 tot 30%.
Eergisteren moeten op controle gaan en heb op mijn tanden moeten bijten om niet te beginnen blijten, zo moedeloos ben ik op het moment.
Voorlopig staat het gepland op 4/8 maar das weer niet zeker, tis afwachten.
En onze Rune oppakken dat mag pas half augustus. Weet ge wat die dokter zei? Heffen is nooit niet goed voor de rest van uw leven!!!!!!!!!! :shock:
Moet ik dan misschien een koord rond mijne nek binden misschien???? Och ja, er zijn erger dingen in het leven maar op den duur zit het me echt tot boven en hoger.

Ik stop met zagen!

Liefs, Anneke xxxxx....
Afbeelding
Anneke24

Berichtdoor bolleke2 op 25 jul 2010, 21:47

Hey Anneke,

Amai, seg, ik hoop echt dat je de 50% haalt en echt waar dat het gaat helpen, want ik kan me voorstellen dat dat voor jou niet gemakkelijk moet zijn. En heffen is nooit goed: ja ok, iedereen moet opletten, maar je moet je kind toch kunne pakken hé.
Rune ook al naar school in september volgend jaar. Gaat snel hé. Ons Janne gaan we ook vanaf september laten gaan.

Katrientje, wow ! Yinte die begint te kruipen. Is toch weer een fase verder hé. Ik had het altijd wel wat moeilijk als ik zag hoe Janne vooruitgang boekte, gewoon het feit dat het baby'tje eraf was. Maarja, onze kindjes worden groot hé en ik moet zeggen dat heeft ook z'n charmes.

Hier is't moeilijk aan 't worden. Ik zie het soms allemaal niet meer goed zitten. Het is zoooo zwaar zwanger zijn en een kleine peuter erbij hebben. Ons Janne gaat nu echt heel veel bij de oma's slapen gewoon omdat ik dan wat kan rusten, maar ik vind dat eigenlijk zo erg om haar altijd zo veel weg te doen. Nu deze week ook: morgenvroeg komen mijn ouders haar halen enblijft ze slapen tot dinsdagnamiddag, dinsdagavond komt mijn schoonmoeder haar halen tot donderdagavond. Ook omdat de creche toe is en omdat we naar gyne moeten enzo, maar zo is het al bijna drie weken. Ik voel me er soms schuldig over, maar ik heb de laatste dagen veel lasgt van harde buiken en gyne had gezegd van het nog rustiger aan te doen. Deze namiddag waren we bij mijn schoonouders en ik had constant harde buiken, echt niet te doen. Dus 't zal wel beter zijn als Janne dan niet thuis is.

grtjes,
Afbeelding
Afbeelding
bolleke2

Berichtdoor bolleke2 op 27 jul 2010, 08:26

Hoi,

Amai, nog stillekes hier.

Wij waren gisteren in Augustinus naar de info over borstvoeding geweest, maar halverwege zijn we doorgegaan omdat ik enorme rugpijn had en ook verschillende keren steken in de onderbuik.
Omdat we er dan toch waren zijn we ineens langs spoed gepasseerd om eens te laten checken want zo veel harde buiken de laatste dagen kan niet goed zijn. Ik heb een uur aan de monitor moeten liggen en er kwamen toen enkele harde buiken. Baarmoederhals was nog ok maar wel wat week, maar gelukkig nog geen opening.
Ik mag wel deze week niet meer gaan werken en moet veel rusten. Woensdag hebben we zowieso afspraak bij gyne en dan moeten we zien of er iets veranderd is, wat hopelijk niet het geval zal zijn, want zondag vertrekken we naar de zee.
Ik zal al maar een koffer vol met boeken meepakken want veel ga ik daar niet kunnen doen. De papa zal met Janne dan maar uitstapjes moeten maken. :cry:

grtjes,
Afbeelding
Afbeelding
bolleke2

Berichtdoor Spotje op 01 aug 2010, 09:15

Hallo,

Zal wel zijn dat het hier stil is, heb al meer dan 3 x iets gepost en elke keer komt het er gewoon niet op! Ben dus al een paar keer komen lezen en heb gereageerd, maar als ik dan later terug kom kijken staat het er gewoon niet op!

Wij zijn dus al lang terug, is wel héél druk op't werk nu, moet nog wat inhalen.

En net zoals bij Rune hebben wij hier dus 2 kindjes die het moeilijk hebben om alleen te slapen na een weekje bij mama en papa op de kamer... het zijn hier al drama's geweest. Met madam is het ondertussen al beter, maar meneerke, ja, da's onze koppige ezel hé, die blijft elke avond krijsen dat hij bij ons wil slapen.

@Bolleke: ik heb jou al gesmsd, doe het maar kalm aan!!

@Ris: en hoe is de uitslag??
Oli bij ons ook al enkele keren mistery koorts, maar ben nog met hem op controle geweest en toen was alles ok qua longen, dus denk dat het van de tanden zal zijn.

@Katrientje: en iets gezegd van de overuren op't werk?

@Anneke: en werkt het kaske ondertussen? Ik vind het zo erg voor je...

Groetjes.
Spotje

Berichtdoor Anneke24 op 01 aug 2010, 10:06

Hi liefjes,

Bolleke,

Je zal dit waarschijnlijk niet meer lezen voor jullie vertrekken naar zee, maar ik wou jullie toch een mooie en deugddoende vakantie wensen.
Ik las dat het iets minder gaat met jou en de buik, maar gelukkig was het allemaal nog in grote lijnen ok daarbinnen.
Ik ben natuurlijk wel benieuwd hoe het woensdag bij de gyn geweest is? Hopelijk alles nog hetzelfde of beter.
Geniet van de vele boeken en de rust als Janne met de papa het strand onveilig gaan maken. :lol:

Spotje,

Oei das dus ook miserie bij ulle na de verlof. PPfffff, das echt om moedeloos van de worden hé als die daar zo blijven krijsen en volhouden. Ik heb hem een dag of 5 in slaap gewiegd in zijn kamer omdat hij echt bang was. Maar na een tijdje merkte ik dat meneer gewoon lag te genieten in mijn armen ipv te slapen, en dus hebben we er korte metten mee gemaakt en laten wenen.
En opeens was het gedaan toen mama in het ziekenhuis lag. :roll:
Dus ik zou zeggen, volhouden als jullie het kunnen want het is idd erg moeilijk om hen zo te horen huilen.

Ris,

Hoe ist met de boys? Nog een maandje en de verlof is een feit voor ulle.

Hier is de inplantatie van 4/8 alweer verschoven naar ik weet niet wanneer. Nog steeds geen succes de afgelopen week. Ze hebben nu een heel andere zone beginnen stimuleren en ik ga stillekes zeggen dat ik toch beterschap voel. ik denk dat ik bijna de 50% haal kwa pijnvermindering, maar das dan wel als ik niet teveel doe. Gisteren even gaan wandelen in ons dorp met de feestmarkt en ik ben weer ne stoel moeten gaan zoeken uit pure miserie. Ondertussen hebben ze me ook laten weten dat ze daar niks zullen kunnen aan doen en dat ik al blij mag zijn dat ik tijdens het niks doen bijna geen pijn meer voel. Ik zal dus altijd iets van medicatie moeten slikken wil ik weer mijn huishouden kunnen doen zonder constant pijn te hebben. Maar zoals het nu gaat ben ik al lang blij, nu maar hopen dat ik weer nie gaan hervallen gelijk de andere keren. En de pijn zal voor altijd een deel van mijn leven zijn!

Iedereen een goe weekend.

Liefs Anneke
Afbeelding
Anneke24

Berichtdoor Katrientje28 op 01 aug 2010, 22:47

Hoi, hoi,

Ik ben er ook nog eens geraakt!

Spotje, welkom terug! Nu alleen maar hopen dat zappy u volgende week wat beter gezind is. En hoe is het met de kids? Zijn ze hun eigen bedjes al gewoon? Schiet er na zware nachten nog iets over van uw opgeladen batterijen?

Bolleke, veel plezier aan de zee. Doe het kalm aan maar geniet er toch ook van! Hopelijk was het woensdag bij de gyn allemaal in orde en blijft uw prinsje nog een tijdje in uw buik zitten.

Anneke, een voorzichtige proficiat! Hopelijk zijn ze nu op de goede weg. Moet wel lastig zijn te weten dat je nooit echt pijnvrij gaat zijn maar hoe minder pijnstillers je moet nemen hoe beter wel hé!
Wanneer weet je uw voorlopig nieuwe datum? Zodat ik kan duimen hé.

Ris, weet jij al wat meer ivm Floris? Hopelijk niets te erg?

En hoe zit het met al de rest?

Ons Yinte maakt sinds donderdag af en toe wat koorts. Vooral 's avonds net voor ze gaat slapen. Ik denk tandjes want voor de rest is er niets aan te merken. Ze slaapt de afgelopen dagen wel heel veel. Vandaag was ze er pas om 11u00! Denk dat ik ze zelfs wakker gemaakt heb door regelmatig eens te gaan checken maar kwas er niet meer gerust in. En in de namiddag heeft ze gewoon tot aan haar volgende voeding geslapen. Kan maar deugd doen zeker?
Volgende 2 weken weer helweken op het werk. Collega met verlof en rara andere collega staat er weer op dat ik donderdagmoet gaan werken. Heb nog niet toegezegd. Zal woensdag wel beslissen.
Maar toch 1 kleine doorbraak: op de meeting verleden week vroeg mijn baas plots of we een extra persoon nodig hadden in ons team. Wij natuurlijk gretig ja gezegd en nu gaan ze proberen om een laborant te overhalen om bij ons te beginnen. Kwestie dat het iemand met achtergrond is (hetgeen ik dus helemaal mis :D ). Maar natuurlijk eerst zien en dan geloven!

Slaapwel voor straks,
Katrien
Katrientje28

Berichtdoor Spotje op 03 aug 2010, 09:10

@Anneke: allé, ben al blij dat het kaske toch iets doet, dan is die operatie toch niet voor niets geweest. Wel grappig dat Rune nu mooi gaat slapen, de sloeber!! Bij ons dus ook van dat zenne, meneerke één dagje op logies bij oma en daar zonder morren in zijn bed, dus ja, bij ons dus ook laten bleiten, maar hij is echt wel koppig en gisteren voor de eerste keer zonder gekrijs bedje in!! Wij zijn dus al eeuwen terug thuis...

@Katrientje: yippie, versterking!! Werd ook wel tijd zeg, wat was dat daar bij jullie :shock:
Oeie een beetje koorts en veel slapen, goh dat kan idd van de tandjes zijn, als het maar niet te lang duurt dan is het ok, ik dacht niet meer dan 5 dagen of zoietske.

En hoe stellen de anderen het nog?

Groetjes.
Spotje

Berichtdoor -Lientje- op 04 aug 2010, 10:16

Aloha!

Hier ben ik weer!
Ben al sinds maandag ah werk maar mijn PC is hier op maandag meer dan 11 keer gecrasht en gisteren ook nog van dat..vandaag zou het opgelost moeten zijn :)

Hier was de vakantie zalig! Spijtig dat het voorbij is, ik ben nog altijd heeeeeeeeel moe en kan dus niet goed uit mijn bed. Ik geniet nu dus nog efkes van het feit dat ik maar 15min moet rijden en dus om 8.45u kan vertrekken :mrgreen: Kids zijn heel braaf geweest op reis, vorige week ook met ons Louise naar Plopsaland geweest en die vond dat de max.

Anneke hopelijk toch meer beterschap he, ik duim ze!

Petra Kroatië overleefd en geen botten gebroken :)

Katrien en ga je donderdag werken? Hopelijk krijgen jullie versterking, t'is niet leuk zo he. Veel moed voor je schoonzus, heb daar al heel veel aan gedacht..ik zou gek worden als ik mijn kinderen moet achterlaten, maar je lot kan je niet kiezen. Het is zo oneerlijk allemaal. Hopelijk krijgen ze het gestabiliseerd. En Yinte AMAAAI! Die doet al kruippogingen!! :shock: Die van ons begint te zitten, ze valt nog om soms maar het zal niet lang meer duren (is ongeveer zelfde leeftijd als ons Louise). Omrollen doete ze helemaal niet graag, alé ze rolt op haar zij maar op haar buik ligt ze niet graag, dan leg ik haar er zelf op en dan maakt ze van hare tak zoals deze morgen. Ook nog geen tandjes te zien, brabbelen dat kan ze wel als de beste papapapapapapa en mamamamama super grappig. Ze zwaait ook dada dus ben ik al lang blij.

Spotje hoe was de speeltuin? Ik had echt spijt, maar we moeten anders in de vakantie eens proberen afspreken in een namiddag, dan neem ik wel eens halve dag congé zou plezant zijn met de kids. Mijn ventje die moet dan maar werken :D

Bolleke geniet aan de zee he

Voor de rest alles ok, ik had vorige week wel een dipje, las in libelle van een mevrouw die bevallen is in december en 1 van haar tweelingkindjes ook had verloren tijdens de zwangerschap. DIe had het er nog steeds moeilijk mee, ik las veel dingen die voor mij herkenbaar zijn. Was beetje geruststellend dat ik niet gek ben en het dus normaal is dat je je kindje mist. Ik denk ook nog regelmatig hoe zou het geweest zijn met 2.. Heb met ventje op reis er ook nog over gehad, hij vroeg hem af of ons MArie haar zusje mist. Ik had zo graag 3 kindjes gehad, weet dat ik blij moet zijn met 2 gezonde maar toch ik kan het niet loslaten. Ik zou er zo graag nog eens aan beginnen binnen een jaar of 2 maar hij wil niet meer, ziet het niet meer zitten. Fin het is mss allemaal nog te "vers".

Alé ga nog beetje werken
bye bye
xx
Afbeelding

Afbeelding
-Lientje-

Berichtdoor Spotje op 05 aug 2010, 10:00

Hello,

@Lientje: beide kindjes hingen weer van kop tot teen onder het zand, Oli had ook weer klein steentje opgegeten, dus alles dik in orde voor de kids, voor ons natuurlijk iets minder, 2 zandmonsters de auto in en daarna in bad met haarwasssen... 'k hoef er geen tekening bij te maken denk ik hé.

Goh ja, is idd nog wat vers voor het ventje denk ik, wacht nog wat af, het is niet dat het op vandaag of morgen moet beslist worden hé, hij kan nog altijd bijdraaien.

En is nu de rest op vakantie?
Spotje

Berichtdoor ris op 05 aug 2010, 10:02

bonzourrr

Ha de toeristen zijn terug! Spotje, lientje, petra en dan ineens hier in kou-kikkerlandje brrrrrr

Spotje : is't al beter met het slaapmonsterke!? Das toch ook iets he
vakantie goe geweest dus!

Lientje en gij ook terug op post! ja leuk he vakantie-verkeer ....
Goed te lezen dat jullie er toch over praten want makkelijk is dat niet altijd he
Ja we moeten blij zijn met 2 gezonde maar ja verlangens en dromen hou je niet tegen he
Zoals je zegt het is nog niet zo lang geleden - wie weet wat brengt de tijd ....

Katrientje en is de extra al gevonden? hoop het voor u ....
das de reden waarom ik soms niet durf veranderen : je weet wat je hebt maar je weet niet wat je gaat krijgen .... allee ik moet ook soms overwerken maar kan nog wel een beetje kiezen en schipperen
Allee en daar ook beweging in uw dochter!! Goe he

Petra : survived Kroatie! Allee goed dat jullie er terug positief kunnen aan terug denken he
Hoe is't met brettje - wanneer ging hij nu naar school?
hoe is't met uw rug?

Anneke met het kaske : comment ca va? Ietske beterschap?
Bolleke : aan de zee?? buik oke??

Heeft er nog iemand iets gehoord van Peeke? Ik las op FB dat ze operatie had en dan complicaties etc

Hier alles oke-
Wel terug met Flossie naar de dokter - vorige keer was er niets in bloed of urine ( beetje viraal beeld) maar hij heeft nu 10 dagen later nog dikke groene snottebellen en lelijke hoest
Millie oke - praat goed : 'kommmm mama' en dan pakt hij je handje -- beetje spijtig dat hij 20 keer op een uur zegt maar allee :)
en verder paar dagen thuis - paar dagen werken - paar dagen zee - terug wat werken
ik vind het al koud 's morgens in de living brrr dat kan nu toch niet he of ligt het aan mij??

Moet nu echt effe poetsen want anders plakken we hier nog vast
xx risje
Afbeelding

Afbeelding
ris

Berichtdoor petra 2 1 op 05 aug 2010, 16:24

Hallo meiden,
Wij hebben een super vakantie gehad,en ons Brettje is er nu echt door met zijn droog zijn, geen ongelukjes daar ,en zelfs toen hij s'middags sliep had hij niets gedaan, ben er blij voor.
Het slapen was wat minder voor mij,ons Brettje sliep bij mij, en is een verschrikkelijke vroeter en babbeld ook in zijn slaap,slaap terug wat beter nu. :D
En ginder heeft hij natuurlijk met zijn tutje rond gelopen alleen aan de tent, hij kon eraan ,en heb dan maar gezegt het is goed hier, maar thuis laat je het terug in je bedje met je paardje ,en alles is hier terug in zijn plooi gevallen oef.
Voor de rest had hij een vriend Joske de meeuw ,hij gooide er eten voor en ook chips, best grappig en die kwam dat oppikken.
Er heeft ook een mier in zijn oor gezeten ,mama in paniek want dacht als die er hellemaal in gaat, hij niet vond het niet zo erg.
Hij wist er ook nog veel ,al is hij er maar een week geweest,en toen we voorbij een ambulance reden zei hij nu niet met de ziekenwagen he mama.
Spotje ook een leuke vakantie gehad,amai dat had ik willen zien die 2 spookjes vol zand ;)
Ik zou ook wel mee willen naar een speeltuin of zo.
Lientje ook een leuke vakantie gehad.
Is normaal he dat je er nog verdriet van hebt,ik zou dat ook niet zomaar kunnen los laten,het zal wel beteren maar het heeft tijd nodig.
En je ventje denkt er volgend jaar misschien anders over,zal mee duimen komt wel goed.
Ris oei wat op de sukkel met Flossie hopelijk is hij rap beter.
Ons Brettje gaat in Januari naar school,ga al wel met hem in augustus naar zijn klasje zien,ik zie hem nog niet naar school gaan en heb er dan maar ééne.
Anneke gaat het nog altijd goed met je kasje.
Bolleke hoe gaat het ermee ,nu is het wat minder warm zal goed doen zeker.
Mich hoe gaat het met jouw.
Katrien en ben je gaan werken,laat je niet doen he.
Ik vind het heel erg voor je schoonzus,het was iets positiever dan ze verwacht had, maar als je weet dat je u kinderen moet achterlaten, ik heb zo met haar te doen.
Alle ga jullie laten want mijn slaapmarmot word wakker na 3,5 uur.
Kusjes Petra
Afbeelding
petra 2 1

Berichtdoor Spotje op 06 aug 2010, 08:34

Hallo,

@Petra: super van Brettje!! Ben blij dat jullie vakantie zonder ongevallen is gebleven en heb al wat foto's gezien, schoon zenne!!

@Ris: oeie, koorts da's vervelend, allé dat ze dan niks vinden... en hoe was het nu?
Hihi, kom mama... zalig!!! Oli pakt gewoon je hand en sleurt je mee en begint dan als een razende gek te wijzen naar iets wat hij wil en als je niet direct met het juiste op de proppen komt dan begint hij nog te stampvoeten ook (en nog iets later te krijsen ) wij hebben al vaak tegen elkaar gezegd dat het dringend tijd wordt dat die leert praten.

Enne ja het is koud!

Groetjes.
Spotje

Berichtdoor -Lientje- op 06 aug 2010, 10:01

Kiekeboe

Ris hoe was het bij de dokter met Floris? Millie super schattig..! Ja dromen en verlangens..

Spotje goed dat ze zandmonsters zijn, teken dat het plezant was.

Petra Brettje is echt wel ne brave he! Wanneer gaat hij naar school? Ons Louise vraagt nu om de andere dag wanneer het terug school is 8-)

Hier ok, t'is VRIJDAG! Ik kan niet wachten tot ons Marie gaat praten en kruipen - nu zit ze in hare stoel of relax en dan begint ze als een gek naar iets te kijken en pakken..maar ja met al dat speelgoed, weet ik ook niet direct wat ze moet hebben en dan wordt ze driftig :D Gisteren was ze boos omdat ik haar pyjama ging aandoen en ze dus niet naar de TV kon kijken (ons Louise was haar melk ah drinken voor musti) en die is nog zo klein - juist hare papa.

Ah ja en morgen moet ik naar de kapper, had ik nog niet verteld, ben nu terug helemaal donker - mr was niet de bedoeling. Elke dag vraagt ons Louise aan mij wanneer ik mijn haar ga wassen want het is zo donker :?

dada
x
Afbeelding

Afbeelding
-Lientje-

Berichtdoor bolleke2 op 07 aug 2010, 17:23

Hola hola !

Wij zijn net terug van de zee! Het was zaaaalig, maar veel te kort. Het weer is al bij al nog meegevallen. We hebben alle dagen op het strand kunnen zitten, behalve woensdag. En , Janne vond het SUPER SUPER SUPER!! Ze kon uren spelen in het zand en altijd maar met de papa naar het water gaan om haar gietertjes te vullen. Dat kind heeft die hele week dus kilometers afgelegd, zowel op het strand als op de dijk. ONgelooflijk hoe goed die kan stappen seg.
En Ris, net zoals Emiel, heeft ze haar plastieken fietske ontdekt. Ze heeft daar op een dag wel twee kilometer mee gefietst en wilde niet stoppen.
Wij hebben een super goeie slaapweek gehad. We legden Janne om 20u in haar bedje en die sliep, jawel, in één trek door tot 'smorgens 7u30!!! Hier thuis dus niet hé. Ben benieuwd voor vanavond.
Daarstraks nog gaan wandelen en heeft ze daar toch een totter gemaakt zeker. Boink op haar neus en tandjes. Gelukkig enkel maar een reuze buil.
Voor de rest gaat ze de papa volgende week enorm missen denk ik. Heel de week met hem gespeeld en constant wilde ze alles met ons 'samen' doen. Ze zei dat een hele dag. En ook hier leert ze veel bij. 'KOm mama' zegt ze ook. Schattig hé.

Spotje, Lientje, Petra, jullie hebben blijkbaar ook een super goede vakantie gehad. Leuk hé.

Anneke, hopelijk werkt het kaske toch een beetje hé. En Rune slaapt nu zo goed lees ik? Fantastisch.

Katrientje, oei, Yinte een beetje ziekjes. Hopelijk is het van de tandjes hé. En al iemand extra gevonden?

Ga nog eens wat opruimen.
Afbeelding
Afbeelding
bolleke2

Berichtdoor bolleke2 op 07 aug 2010, 17:25

ah ja, en met de buik hopelijk ook alles nog ok. Meneerke stampt wel constant tegen mijn ribben. Amai, doet dat pijn seg. En 'snachts kan ik absoluut niet meer slapen. Enkel op mijn rug. Op mijn zij doet het enorm veel pijn. Al een chance dat er zoveel banken waren aan zee zodat ik om de 2 minuten kon gaan zitten. HIHI
Afbeelding
Afbeelding
bolleke2

Berichtdoor Spotje op 09 aug 2010, 08:54

@bolleke: amaai je loopt over van de energie!! Zal wel zijn dat het een goede vakantie geweest is, je batterijen zijn precies toch al terug wat gevuld :D
Spotje

Berichtdoor -Lientje- op 09 aug 2010, 11:39

howdy!

Bolleke het was precies plezant aan de zee..precies veel energie opgedaan goed :)

Iets helemaal anders, heb gelezen op FB dat peeke nog altijd in het ziekenhuis ligt, ze heeft precies wel iets serieus aan de hand. Wat zouden jullie er van denken als we haar eens een boeketje bloemen lieten toesturen voor haar beterschap te wensen? Laat maar weten of jullie dat een goed idee vinden of niet.

toedeloe!
x
Afbeelding

Afbeelding
-Lientje-

Berichtdoor ris op 09 aug 2010, 12:13

he

Lientje super lief en goed idee!!! Denk dat het daar dikke miserie en inderdaad al veel te lang in het ziekenhuis
laat je weten wat je nodig hebt?

risje
ris

Berichtdoor bolleke2 op 09 aug 2010, 16:09

Lientje,
Heel goed idee!!
Laat me ook maar weten hoeveel ik je moet.

grtjes,
Afbeelding
Afbeelding
bolleke2

Berichtdoor Mich1 op 09 aug 2010, 22:42

Hallo iedereen

Het is weer lang geleden dat ik nog iets heb laten horen.

Lientje ik wil ook wel bijleggen.

Bolleke precies een leuke tijd aan zee gehad. Hoe gaat het met je buikje?

Anneke hoe gaat het? Heeft het kaske nog wat winst gegeven.

Katrien ben je nu donderdag moeten gaan? Ik hoop dat ze die versterking snel vinden zodat je van je donderdagen kan genieten. Hoe is het met Yinte heeft ze nog koorts?

Petra straf dat Brettje zich nog zoveel herinerd van vorig jaar.

Spotje nog zand moeten ruimen?

Ris hoe gaat het met Floris?

Voor de rest hier alles goed. Wannes is nog wel geregeld ziek geweest. Hebben zelf 14 dagen geleden op spoed gezetten. Wou niet stoppen met wenen en ademde ook niet normaal precies of er zat iets in de weg. Bleek een virale infectie te zijn. Voor de moment is hij ok. Soms wat last van zijn tandjes. Heeft er al 3 en de 4de is ook op komst. Hij kan al vlot op zijn buik rollen en terug maar kruipen doet hij nog niet. Doet soms wel pogingen maar steekt ofwel zijn poep in de lucht ofwel zijn hoofd maar tegelijk lukt nog niet. Alleen zitten lukt ook nog niet. Was vorige week foto's aan het sorteren ammai als je die eerste foto's ziet zo klein. Je vergeet toch snel van waar hij komt en hij is nu nog ne smalle voor zijn leeftijd.
Ben aan het aftellen naar volgende week dan hebben we een weekje verlof. Dan nog 2 weken werken en dan 2 weekjes verlof.
Ga mijn bed eens opzoeken
tot later
groetjes
Mich
Afbeelding
Mich1

Berichtdoor petra 2 1 op 10 aug 2010, 08:17

Lientje wil ook wel bij leggen.
xxx Petra
Afbeelding
petra 2 1