Hallo meiden,
Wij hebben een super vakantie gehad,en ons Brettje is er nu echt door met zijn droog zijn, geen ongelukjes daar ,en zelfs toen hij s'middags sliep had hij niets gedaan, ben er blij voor.
Het slapen was wat minder voor mij,ons Brettje sliep bij mij, en is een verschrikkelijke vroeter en babbeld ook in zijn slaap,slaap terug wat beter nu.
En ginder heeft hij natuurlijk met zijn tutje rond gelopen alleen aan de tent, hij kon eraan ,en heb dan maar gezegt het is goed hier, maar thuis laat je het terug in je bedje met je paardje ,en alles is hier terug in zijn plooi gevallen oef.
Voor de rest had hij een vriend Joske de meeuw ,hij gooide er eten voor en ook chips, best grappig en die kwam dat oppikken.
Er heeft ook een mier in zijn oor gezeten ,mama in paniek want dacht als die er hellemaal in gaat, hij niet vond het niet zo erg.
Hij wist er ook nog veel ,al is hij er maar een week geweest,en toen we voorbij een ambulance reden zei hij nu niet met de ziekenwagen he mama.
Spotje ook een leuke vakantie gehad,amai dat had ik willen zien die 2 spookjes vol zand
Ik zou ook wel mee willen naar een speeltuin of zo.
Lientje ook een leuke vakantie gehad.
Is normaal he dat je er nog verdriet van hebt,ik zou dat ook niet zomaar kunnen los laten,het zal wel beteren maar het heeft tijd nodig.
En je ventje denkt er volgend jaar misschien anders over,zal mee duimen komt wel goed.
Ris oei wat op de sukkel met Flossie hopelijk is hij rap beter.
Ons Brettje gaat in Januari naar school,ga al wel met hem in augustus naar zijn klasje zien,ik zie hem nog niet naar school gaan en heb er dan maar ééne.
Anneke gaat het nog altijd goed met je kasje.
Bolleke hoe gaat het ermee ,nu is het wat minder warm zal goed doen zeker.
Mich hoe gaat het met jouw.
Katrien en ben je gaan werken,laat je niet doen he.
Ik vind het heel erg voor je schoonzus,het was iets positiever dan ze verwacht had, maar als je weet dat je u kinderen moet achterlaten, ik heb zo met haar te doen.
Alle ga jullie laten want mijn slaapmarmot word wakker na 3,5 uur.
Kusjes Petra